Otázky & odpovědi

1) Kdy mi zboží doručí domů?
Kvůli velkému zájmu o sortiment a vzhledem k tomu, že poštovné je zcela zdarma, nejsme schopni doručit objednávku dříve než je uvedeno u každého produktu. Avšak pokud zboží nepříjde do 30ti dnů, neváhejte nás kontaktovat a zkusíme danou situaci vyřešit.

2) Objednal jsem více zboží, ale dorazilo mi jen jedno
V takovém případě se nic neděje. Zboží určitě dřív nebo později dorazí. Každé zboží odesílá přímo dodavatel a záleží na rychlosti přepravné společnosti.Takže více objednaného zboží Vám příjde i jednotlivě.

3) Kdo mi balík doručí?
Balík se zbožím doručí Česká pošta. Na Slovensku doručí balík Slovenská pošta.

4) Co když nebudu zrovna doma, když přijede balik?
V takovém případě doručovatel balík uschová na poště. Adresa pošty je vždy napsaná na lístku od doručovatele.

5) Lze zboží reklamovat?
Ano, reklamaci vyřizujeme a ve většině případů zasláním nového zboží. Po obdržení reklamovaného zboží zašle dodavatel nové zboží podle Vašeho přání na adresu uvedenou v objednávce. S doručením nového zboží počítejte se stejnou doručovací dobou.

Máte-li jakékoliv otázky, které zde nejsou vysvětleny, využijte náš kontaktní formulář a my Vám rádi odpovíme.